Pozycjonowanie fraz konkurencyjnych

Pozycjonowanie fraz konkurencyjnych

Umieszczenie strony internetowej na pierwszej stronie wyników Google nie zawsze należy do prostych zadań. Jeżeli dana fraza kluczowa jest silnie konkurencyjna, musimy „przegonić” wiele bardzo dobrze wypozycjonowanych serwisów.
W takim wypadku wielu pozycjonerów wybiera szybsze i relatywnie tańsze rozwiązanie. Mowa oczywiście o reklamach AdWords. Gorzej jednak, gdy także nasza konkurencja wpadła na taki pomysł. Wtedy wszystko zależy od tego, czy potrafimy tak skonfigurować kampanię reklamową, aby to nasze linki sponsorowane pokazywały się na samej górze.
Pozycjonowanie zorientowane na wyniki organiczne w sytuacji silnej konkurencji, może wymagać wielu miesięcy, a nawet lat zanim założony cel zostanie osiągnięty. Mimo to, warto podjąć takie działania, ponieważ gdy dopniemy swego, otrzymamy zapłatę w postaci ogromnego wzrostu odwiedzin. Co więcej, będą to wizyty, które odbierzemy naszym rywalom, ponieważ wypchniemy ich serwisy z czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Efekty może przyśpieszyć stosowanie strategii „długiego ogona”, a także umiejętne prowadzenie kanałów social media. Ponadto warto tworzyć  treści wysokiej jakości, które będą odpowiadały na potrzeby odbiorców.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Choose a Rating

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>