Praca grafika od kuchni przy projektach logo

Praca grafika od kuchni przy projektach logo

Praca grafika przy projektach logo wymaga sporej koncentracji. Zanim grafik pracujący w agencji reklamowej zabierze się do pracy, musi otrzymać jasne informacje w briefie, czyli w liście, gdzie znajdują się wszelkie wytyczne dotyczące zaprojektowania określonego logo dla klienta. Po zapoznaniu się z briefem można zacząć projektowanie. W etapie wstępnym projekty logo pojawiają się w formie szkiców na papierze. Następnie pomysły przenosi się do komputera. Tam poddawane są obróbce dzięki funkcjonowaniu programów graficznych, gdzie nadaje się kontury oraz dopracowuje rozbarwienia. Projekty logo w programach graficznych prezentują się na wysokim poziomie, dla pewności i jakości tego, jak będą wyglądały po wydrukowaniu dokonuje się wydruków na różnych formatach. Czasem trzeba po analizie zmienić nasycenie barw, aby wszystkie parametry kolorystyczne w pełni się zgadzały. Grafik może dla klienta wykonać kilka lub więcej projektów logo.

Większość klientów cieszy się, gdy ma kilka dodatkowych opcji do wyboru. Ludzie z natury są już tak skonstruowani, że lubią wybierać. Do klientów po zatwierdzeniu u zapłaceniu za usługę trafia logo w wersji papierowej oraz cyfrowej. Zapisane być ono może w różnych rozszerzeniach.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Choose a Rating

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>